Що таке верифікація позичальника?

Верифікація позичальника - це перевірка точності і актуальності даних, наданих позичальником для отримання кредиту.

 

МБКІ представляє 3 продукту для верифікації:

  • Перехресна перевірка телефонів по базі даних МБКІ (CIQA) - унікальний інструмент протидії шахрайству. Дозволяє визначити приналежність номерів, поданих позичальником, підтвердити актуальність зазначених телефонних номерів, а також уникнути випадків з телефонним шахрайством.
  • Верифікація даних аплікаційної заявки (CIQV) - унікальний інструмент для перевірки автентичності та актуальності даних, зазначених у аплікаційної заявці позичальника.
  • Перевірка паспортів по базі даних МВС - це миттєва on-line перевірка паспорта по реєстру МВС загублених та втрачених паспортів громадян України. База містить понад 1,2 млн. записів

 

Для чого?

Для якісної оцінки кредитного ризику(ідентифікація позичальника, верифікація його платоспроможності та платіжної дисципліни)

Для запобігання різного роду шахрайських схем(одержання кредитів на загублені і вкрадені паспорти, телефонне шахрайство, шахрайство з подачею помилкових аплікаційних даних)

Для зниження інформаційної ренти(сприяє встановленню конкурентної процентної ставки за рахунок виключення з неї інформаційної ренти, отриманої від позичальника)

Зниження морального ризику(при відмові сплати по кредитом, позичальник отримає негативну кредитну історію, і втратить свою репутацію. Це підвищує відповідальність за несплачений кредит, а також стимулює розвиток фінансової грамотності позичальника)

 

Для кого?

  • для банків
  • для кредитних спілок
  • страхових компаній
  • фінансових компаній
  • операторів мобільного зв'язку та телекомунікаційних компаній
  • інших учасників фінансового ринку, що вступають у кредитні відносини

Користувачами Бюро можуть бути банки, небанківські фінансові установи, і інші суб'єкти господарської діяльності, які надають послуги з отстроченного платежами, або надають майно в кредит.

 

Як отримувати послуги з верифікації позичальника?

  1. Узгодити і підписати договір
  2. Призначити відповідальну особу по роботі з бюро
  3. Узгодити і організувати процедури відправлення запитів і отримання інформації
  4. Отримати доступ до системі надання послуги в вигляді звітів через Веб-інтерфейс

або
Реалізувати модуль формування / отримання XML файлів через Веб-сервіс.

Процедура підключення до всіх послугах МБКІ більш детально описана в розділі підключення.

Додаткову інформацію, а також тестовий доступ в систему Ви можете отримати у наших співробітників.

 

Використовуйте потенціал МБКІ для поліпшення Вашого бізнесу!