Що таке маркетинговий аналіз?
Маркетинговий аналіз — це аналіз вибору банку клієнтами (client choice analysis), ідентифікація кількості запитів по клієнту в період до 30 днів звернення за кредитом і в протягом 30 днів після.
Для чого?
Для удосконалення бізнес процесів кредитного ризик-менеджменту
Для аналізу вибору банку клієнтами
Для кого?
Користувачами Бюро можуть бути банки, небанківські фінансові установи, і інші суб’єкти господарської діяльності, які надають послуги з отстроченного платежами, або надають майно в кредит.
Як отримувати маркетинговий аналіз?
Процедура підключення до всіх послугах МБКІ більш детально описана в розділі підключення.
Додаткову інформацію, а також тестовий доступ в систему Ви можете отримати у наших співробітників.