Що таке маркетинговий аналіз?

Маркетинговий аналіз — це аналіз вибору банку клієнтами (client choice analysis), ідентифікація кількості запитів по клієнту в період до 30 днів звернення за кредитом і в протягом 30 днів після.

 

Для чого?

Для удосконалення бізнес процесів кредитного ризик-менеджменту
Для аналізу вибору банку клієнтами

 

Для кого?

  • для банків
  • для кредитних спілок
  • страхових компаній
  • фінансових компаній
  • операторів мобільного зв’язку та телекомунікаційних компаній
  • інших учасників фінансового ринку, що вступають у кредитні відносини

Користувачами Бюро можуть бути банки, небанківські фінансові установи, і інші суб’єкти господарської діяльності, які надають послуги з отстроченного платежами, або надають майно в кредит.

 

Як отримувати маркетинговий аналіз?

  1. Узгодити і підписати договір
  2. Призначити відповідальну особу по роботі з бюро
  3. Узгодити і організувати процедури відправлення запитів і отримання інформації
  4. Налаштувати доступ до послузі.

Процедура підключення до всіх послугах МБКІ більш детально описана в розділі підключення.

Додаткову інформацію, а також тестовий доступ в систему Ви можете отримати у наших співробітників.

 

Використовуйте потенціал МБКІ для поліпшення Вашого бізнесу!